univer.ua

Бренд

Ім'я

Ім'я УНІВЕР на фінансовому ринку існує c 1995 року. І хоча народилося воно в Україні, але популярність спочатку отримало в Росії і російською мовою.

В українському брендi УНIВЕР є знання і сила.


Коріння

З 2005 року Група працює на фондовому ринку Україні і представлена тут двома юрособами - торговцем i КУА. З 2008 року український УНIВЕР є самостійною структурою і не має жодного відношення до російського.

Засновник і президент Групи - Тарас Козак, народився на заході України. Чи багато ви знаєте людей з більш українськими ім'ям і прізвищем?

Керуючий директор і генератор ідей - Олексій Сухоруков. Народився на Уралі, але серцем прикипів до України, своєї історичної батьківщини, а душею - до її фондового ринку.


Сенс

Наша основна експертиза - у сфері інвестицій.

Ми віримо, що добробут українців буде збільшуватися не тільки за рахунок зростання зарплат, а й завдяки зростаючому ринку капіталу.

Роль Групи УНІВЕР в розвитку України полягає в тому щоб допомогти простим громадянам витягнути максимум з неминучого зростання економіки. А потенціал цього зростання - величезний.


Принципи

Наша головна цінність - повага наших клієнтів.
Це те, заради чого ми готові звернути гори.
Це те, за що ми любимо свою роботу.

Наш головний стимул - повага наших партнерів і колег по цеху.
Це те, чим ми не готові поступитися.
Це те, що змушує нас піднімати планку все вище і вище.


Пріоритети

Наші головні суперники - це інфляція і недостатня економічна грамотність населення України.

Наш найголовніший союзник - приватний інвестор.

Ми робимо доступними сучасні технології управління інвестиціями і для тих хто постійно зайнятий, і для тих, хто не любить напружуватися. А також для всіх хто розуміє необхідність економічної активності. Так, розуміють поки що далеко не всі 46 мільйонів. Але дуже скоро це буде переважна більшість мешканців найбільшої за територією держави Європи.


Стратегія


На полі персональних інвестицій ми знаємо і як захищатися, і як атакувати.

Кращий засіб атаки - самостійні торгові операції. Ми не лише надаємо нашим клієнтам сучасну систему інтернет-трейдингу, а й вчимо з нею поводитися.

Найнадійніший спосіб захисту - інвестиційні фонди. Наші клієнти можуть вибрати як тактику пасивного захисту від інфляції, так і тактику активного збільшення капіталу.

Перемоги

Ми пережили всесвітню кризу 2008 року. Ми зберегли наших клієнтів. Вони нас цінують, і ми цим пишаємося.