D-Local - уругвайська FinTech платформа. Дата проведення IPO 02 червня 2021 року торги почнуться 3 червня.
Після розміщення акції компанії будуть торгуватися на біржі Nasdaq під тікером DLO
Сектор: Technology
dLocal уругвайська компанія заснована в 2016 році, надає платформу для обробки транскордонних платежів для електронної комерції.
З моменту заснування dLocal була зосереджена на побудові інфраструктури онлайн-платежів, яка з'єднує глобальних корпоративних продавців з кінцевими користувачами на ринках, що розвиваються. Клієнтами є понад 330 глобальних продавців, включаючи такі торгові марки, як Didi, Amazon, Microsoft, Spotify, Mailchimp, Wix, Wikimedia і Kuaishou.
Пропонують клієнтам PSP обробку платежів, управління валютою, збір коштів, розрахунок коштів, виплату коштів і додаткові функції підвищення вартості, включаючи запобігання шахрайства, звіти і аналітику, регулювання, дотримання нормативних вимог і управління утриманням податків. Стягують узгоджену комісію з кожного продавця на основі затвердженої транзакції у вигляді фіксованої комісії за транзакцію або фіксованого відсотка за транзакцію, яка залежить від рішення, географічного ринку, загального оброблюваного обсягу.
За три місяці, що закінчився 31 березня 2021 і 2020 років, на 10 найбільших продавців dLocal припадало 62% і 69% загальної виручки, відповідно
Виручка за 2020 рік склав $104 млн, Growth 88%, чистий прибуток $45 млн.
Андеррайтер IPO: JP Morgan
З цікавого: компанія вже прибуткова, має швидкі темпи зростання виручки, працює тільки на корумпованих ринках, що розвиваються, що і є для них як плюсом так і мінусом.
Текст – Михайло Рітчер